Årets pedagogteam

Terminen är igång och rutinerna börjar sakta sätta sig.
Robinson är inne på sitt tredje skolår.

Nu är vi en F-3 skola och undervisar elever i alla lågstadiets stadier – mäktigt!
 Vi har fått förstärkning av tre nya pedagoger, två lärare och en socialpedagog. Ett starkt redan sammansvetsat team som gemensamt delar visionen om att erbjuda elever och vårdnadshavare Sveriges bästa undervisning och utbildning. Tillsammans utvecklar vi en skola vi är så stolta över – en skola där vuxna och barn trivs och når sin fulla potential.

Här har vi startuppställningen årets pedagogteam – ”Team Valsjön”

Från vänster: Emelie Gustavsson (Åk 1) , Camilla Thörnblom (F-klass), Feline Ringnell (Åk 1-3) , Elin Buchar (Rektor), Johanna Inge (Åk 2-3), Suzan Britze (Fritidspedagog), Jeanette Blomgren (Fritidspedagog), Annika Mickelsson (Socialpedagog) och Carl Jussing (Fritidspedagog),