Sök jobb på Tellusskolan

Tellusskolan letar efter dig som trivs i en miljö där det går snabbt från idé till verklighet, en miljö med en känsla av att allt är möjligt och där du som medarbetare verkligen spelar roll för Tellusgruppens framtid.

Vill du bli en del av oss? Tveka inte att söka någon våra lediga tjänster. Om du inte hittar en annons som passar just din kompetens, skicka ett mail och berättar mer om dig själv! Kanske kommer vi att jobba tillsammans i framtiden?

Så här är det att jobba på Tellusskolan

På Tellusskolan finns goda utvecklingsmöjligheter och du får möjlighet att påverka verksamheten. Varje skola arbetar med både individuell och gemensam kompetensutveckling som innefattar både interna och externa insatser. Alla pedagoger har reflektionstid. Vi erbjuder även handledning för arbetslag i pedagogik och specialpedagogik.

Det finns goda möjligheter att göra en intern karriär på Tellusskolan, hos oss är de flesta biträdande rektorer och rektorer internt rekryterade.

Tellusskolan tar medarbetarnas hälsa och trygghet på allvar. Vi omfattas av Almegas kollektivavtal för friskolor och erbjuder förmånliga anställningsvillkor. Medarbetare på Tellusskolan erbjuds bland annat:

• Friskvårdsbidrag
  • Tjänstepension
  • Kompletterande ersättning vid föräldrapenning och sjukpenning
  • Pedagogiska måltider
  • Arbetskläder för utomhusbruk